loading...
♥♥♥M-LOVE-B♥♥♥
محمد بازدید : 8 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

من سرم تو کار خودم بود داشتم خوندن نوشتن یاد می گرفنم

nini1 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

که یه روزی یه دختری رو دیدم

nini2 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

اون این شکلی بود

nini3 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

ما با هم دوست شدیم و اوقات خیلی خوبی باهم داشتیم

nini4 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

  

من اونقدر دوسش داشتم که بهش هر چند وقت کادو میدادم

nini5 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

وقتی اون هدیه رو باز می کرد و از کادوم خوشش میومد اینجوری ذوق می کردم

00%20%282%29 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

در کنارش احساس خوشبختی و غرور می کردم

nini7 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

ما تقریبا همه شب ها با هم در حال گفتگو بودیم

nini8 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری
 

همه اطرافیان بهمون حسودیشون میشد و اینجوری نگامون می کردن !

nini9 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

همه چی خوب و عالی بود حتی فکر می کردم خوشبخت ترین آدم رو زمین هستم

nini10 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

اما وقتی روز عشق (ولنتاین) شد ..
 
یواشکی تعقیبش کردم و دیدم که اون گلی رو که من بهش دادم رو به یه پسره دیگه داد .. 

nini11 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

نمی خواستم باور کنم ..

nini12 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

من اینجوری شدم

nini13 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

و همچنان اینجوری بودم ..

nini14 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

سعی میکردم خودمو به بیخیالی بزنم و بهش فکر نکنم

00 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

 کم کم داشتم فراموشش می کردم

nini ghelyoon داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

سخت بود ولی تلاشمو میکردم

nini15 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

بله .. من موفق شدم .. آخرش تونستم اون دختر رو فراموش کنم
nini16 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری 
 
و در آخر
00%20%281%29 داستان دو تا نی نی که با هم دوست شدن + تصویری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام ب همه دوستای گلم... مرسی از اینکه میاید و سر میزنید.. قربون همه ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    جنسیتت چیه؟
    منو

    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,632
  • کدهای اختصاصی

    بوسه دات کام

    پیچک

    خرید و فروش خودرو
    تبلیغات
    قالب بلاگفا